Informace o pracovním místě
• organizační a administrativní podpora vedení společnosti a obchodnímu oddělení
• zaúčtování přijatých faktur a pokladních dokladů
• příprava materiálů, prezentací a korespondence
• příprava, správa a úprava dokumentů, zpracovávání změn do dokumentů a jejich formátování,
• správa vozového parku, logistika realizací
• komunikace s investory, dodavateli a úřady
• práce s interními systémy - znalost ekonomického systému POHODA či obdobného systému
• příprava podkladů pro účetní
• organizace chodu kanceláře
• minimálně ukončené středoškolské vzdělání. Ideálně VŠ ekonomického zaměření
• výborná znalost českého jazyka – skvělé komunikační schopnosti. AJ nebo NJ velkou výhodou
• výborná znalost práce na PC - zejména aktivně Excel, Word a Outlook - test součástí výběrového řízení
• ochota učit se novým věcem a dále se vzdělávat
• pozitivní a aktivní přístup k práci
• schopnost pracovat samostatně, zároveň být týmový hráč
• komunikační a především organizační schopnosti na vysoké úrovni
• flexibilita, loajalita spolehlivost, zodpovědnost
• reprezentativní a příjemné vystupování
• logické uvažování
• předchozí praxe na obdobné pozici vítána
• ŘP sk.B
• nástup: možno ihned
• zajímavé mzdové ohodnocení s přihlédnutím na praxi, přístup a dosažené vzdělání
• 13.plat
• příspěvek na stravování
• příjemné pracovní prostředí v menším kolektivu, atraktivní lokalita DOV
• služební telefon, NTB
• 3 dny sick day
• zázemí stabilní společnosti
Mzda: | 27 000 - 37 000 Kč/měs. |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný, Zkrácený |
Vhodné i pro: | Absolventi, OSVČ |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Lokalita: | Ostrava |