Informace o pracovním místě
Po zaškolení budete zodpovědní za zpracování objednávek a za další administrativní činnosti spojené s organizací dopravy.
- zodpovědnost, spolehlivost a pečlivost
- dobré komunikační schopnosti
- schopnost týmové spolupráce
- znalost MS Office
- znalost AJ výhodou
- a maturitu ze střední školy
- přátelskou a vstřícnou firemní kulturu
- zázemí stabilní a silné mezinárodní rodinné společnosti s více než 100letou tradicí
- motivační individuální i týmové mzdové hodnocení (progresivní měsíční bonus, roční bonus)
- nadstandardní zaměstnanecké benefity (Home Office, příspěvek na stravování v hodnotě 115,- Kč na den, příspěvky na kulturu, sport nebo cestování, příspěvky na smlouvu penzijního připojištění nebo životního pojištění, 25 dní dovolené, celofiremní společenské akce a další...)
- profesionální, spolehlivý a stabilní tým kolegů
- nastoupit můžete ihned, případně dle dohody
Mzda: | Dle domluvy |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný |
Vhodné i pro: | Absolventi |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Lokalita: | Liberec |