Informace o pracovním místě
Chcete být u toho, když se mění způsob, jak firmy řídí své procesy? Baví Vás komunikace, analýza a hledání toho nejlepšího řešení pro zákazníka?
• Aktivní navazování kontaktu se zákazníky – nebát se zvednout telefon a zahájit smysluplný rozhovor
• Vedení obchodních jednání – po telefonu, online i osobně
• Vyhledávání vhodných řešení – pochopení fungování firem, analýza jejich procesů, návrh vhodného software
• Tvorba nabídek, uzavření obchodu, péče o stávající zákazníky
• Pozitivní vztah k obchodu, poradit i tam, kde to ostatní vzdávají
• Silné komunikační dovednosti – ať už po telefonu, online, nebo tváří v tvář
• Systematičnost, důslednost, spolehlivost, samostatnost
• Aktivní řidič, ochota ke služebním cestám
Výhodou:
• Zkušenosti z IT, odpadového hospodářství nebo orientace v podnikových procesech
• Samostatnou a smysluplnou práci, která bude bavit, rozvíjet a posouvat dál
• Flexibilní pracovní dobu a zázemí v příjemné kanceláři přímo v centru
• Motivující finanční ohodnocení
• Možnost podílet se na úspěchu firmy
• Spolupráci na HPP nebo IČO
• 22 dní dovolené
• 3 dny sick-days
• Služební telefon a notebook
• Další zajímavé benefity
NástupNástup: | Dle domluvy |
Mzda: | 40 000 - 70 000 Kč/měs. |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný |
Vhodné i pro: | Absolventi |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Firma: | BE ON TOP s.r.o. |
Zadavatel: | Kateřina Doubová |
Lokalita: | Ostrava |
![]() |