Při slovech práce v call centru se asi každému z nás vybaví různé dojmy. Někdo s tím má spojené negativní představy, jako otravování lidí po telefonu, a někdo zase dobré zkušenosti nenáročné práce za nadstandartní peníze s volnou pracovní dobou.
Proto jsme se rozhodli vám přiblížit náplň práce telefonních operátorů a vyzpovídat pár povolaných lidí, kteří k této práci mají nejblíže.
Vyrazili jsme z kanceláře prozkoumat na vlastní oči jedno z největších call center v Brně – Proveon. Zjistili jsme, že prostory jsou opravdu rozlehlé a naplněné příjemným pracovním šumem. Atmosféra byla uvolněná a přátelská, kafe nám nabídli asi osmkrát a všichni vypadali docela spokojeně. Rozhodně na nás toto call centrum nepůsobila oficiálním kancelářským dojmem :-).
V rozhovorech zjišťujeme zevnitř, jaká práce v call centru opravdu je.
Protože jsme ale chtěli proniknout více pod povrch, vyzpovídali jsme brigádníky Verču a Petra, co si myslí o této práci. Pohled shora nám podali vedoucí pracovník – supervizor Marek a personalistka Dominika. A spojovacím článkem brigádníků i vedení se stal asistent supervizora Petr, který zná tuto práci jak z pohledu klasického operátora, tak i jako vedoucí brigádníků. Po všech rozhovorech na nás práce v call centru nebůsobila náročně a nepříjemně, právě naopak. Ale posuďte sami …
ROZHOVOR S ASISTENTEM SUPERVIZORA
ROZHOVOR S SUPERVIZOREM - SENIOREM
ROZHOVOR S PERSONALISTKOU PROVEONU
Líbí se Vám článek? Sdílejte se svými přáteli