Informace o pracovním místě
Je Vám blízká komunikace s lidmi a chcete pracovat klientském servisu? Chcete získat zajímavou pracovní zkušenost? Přidejte se k nám. Aktuálně do našeho týmu hledáme výpomoc. Hledáme někoho, kdo má příjemné vystupování, dobré komunikační schopnosti a má chuť se učit novým věcem.
CO U NÁS BUDETE DĚLAT?
* komunikovat s klienty na klientském pracovišti, asistenčních pracovištích či informačních stáncích VZP ČR – řešit jejich dotazy a poskytovat jim maximální podporu
* asistenční podporu při on-line komunikaci
* vykonávat administrativní činnosti na klientském pracovišti
* zadávat data do informačních systémů
* spolupracovat s ostatními kolegy a kolegyněmi v rámci pracovního týmu
KOHO HLEDÁME?
* požadujeme min. SŠ vzdělání zakončené maturitní zkouškou
* osobu časově flexibilní v pracovním týdnu od pondělí do pátku (můžete pracovat ideálně 2–3 celé dny)
* reprezentativní vystupování/ profesionální přístup, ochotu a nápomocnost
* znalost cizího jazyka výhodou
* praxi v oblasti péče o zákazníky výhodou, nikoliv podmínkou
* termín nástupu dohodu
CO NABÍZÍME?
* pracovněprávní vztah formou dohody o pracovní činnosti (na max. 20 hod. týdně)
* zajímavé finanční ohodnocení
* cennou pracovní zkušenost u největší zdravotní pojišťovny, popř. příležitost odstartovat Vaši kariéru
* zaškolení od zkušených kolegů
VZP nedělá rozdíly, a proto je toto místo vhodné pro ženy i muže, stejně tak pro osoby se zdravotním znevýhodněním.
V případě Vašeho zájmu o spolupráci nám prostřednictvím odpovědního formuláře zašlete Váš životopis. Těšíme se na Vás!
pracoviště: | Plzeň, sady 5. května ..., Plzeň |
TermínNástup: | Dle domluvy |
Mzda: | 150 - 180 Kč/hod. |
Počet míst: | 2 |
Firma: | VŠEOBECNÁ ZDRAVOTNÍ POJIŠŤOVNA ČESKÉ REPUBLIKY |
Zadavatel: | Pavla Šimáčková |
Lokalita: | Plzeň |