Informace o pracovním místě
Do týmu našeho významného klienta hledáme vhodné kandidáty a kandidátky na pozici recepční/asistentka.
Co pozice obsazuje a jaká bude Vaše náplň práce:
● Recepční činnost – uvítání návštěv, výdej karet, zajištění občerstvení, péče o kuchyňku
● Organizace schůzek, plánování a organizování zasedacích místností
● Evidence a zpracování pošty
● Administrativní činnost – kopírování, komplementace dokumentů apod.
● Obsluha vozového parku – řešení parkovacích míst, vjezd a výjezd vozidel
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:
● Komunikační dovednosti, organizační schopnosti, smysl pro zodpovědnost a samostatnost
● Reprezentativní vzhled a příjemné vystupování
● Min SŠ vzdělání nebo odborné vyučení s maturitou
● Ovládání MS Office
● Komunikativní angličtina
Co nabízíme:
● Mzda: 210 Kč/hod
● Práce na DPP
● Možnost profesního a osobního růstu
● Jistota stabilního a dlouhodobého zaměstnání
● Příjemné pracovní prostředí
● Atraktivní lokalita – ulice Štěpánská
● Pracovní doba: Po – Pá 07:00 – 17:00
● Nástup ihned
V případě zájmu prosím zašlete Vaše CV s fotografií.
Budeme se těšit na setkání.